نبش قلب




























هم سلولی...



اینجا روی مجاز

اجازه بده......نبش قلب کنم ... 

تکه پاره ای از روزم....را امروز قی کنم ...تا بفهمی دنیا جز لاف

در انتهای ذهن های مردم

روی کلام نبود

همه امتحان شدند...بوی خوبی نداشت امروز

انان که روی تشک مدعی بودند

زیر لهاف چشمک هوس پراندند..غافل از اینکه

گوش دیوار سوراخ پهنی داشت

و هوس بر ...نفس هاس حق چربید

دو لوی شریک در بازی حکم امروز...بغل خواب داشت

متر نشد....

شریک امتحانش را باخت

نمود هم خودش را....هم منتظری که پشت دست

شویقش می کرد

پریود شد

و مالش باخت/



نظرات شما عزیزان:

nazi
ساعت1:34---13 شهريور 1393
من به دنبال کسی می گردم


که بداند تپش قلب دلیلی دارد


nazi
ساعت1:33---13 شهريور 1393
قلب من با هر تپش ، با هر صدا ، با هر سکوت

یک نفس دارد دعایت میکند

بی تعارف این دلم خیلی هوایت میکند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + پنج شنبه 6 آبان 1394 / 1:33 /
- Online Support by www.1abzar.com --->